Elképesztő módszerrel neveli gyermekeit a brit sztárszakács. Jamie Oliver ugyanis csak akkor vett kismotort a lányainak, ha azok felismerték a kertben növő fűszerek illatát.
Négy gyerekkel a családi fotókon és az ötödikkel az anyuka hasában talán Jamie Oliver tud egyet s mást a gyereknevelésről. Emellett abban is hisz, hogy azt csinálják gyerekei amit a leginkább szeretnének, és dolgozzanak meg mindenért. Csak ekkor jár ugyanis nekik bármilyen jutalom.

Amikor lányai, a 14 éves Poppy Honey Rosie,és a 13 éves Daisy Boo Pamela odaálltak apjuk elé azzal a kéréssel, hogy kismotort szeretnének, Jamie egy érdekes játékot talált ki.

- Sosem felejtem el, amikor odaálltak elém, és azt mondták, szeretnének egy kismotort. Én erre azt mondtam, nincs se karácsony, sem szülinap, nem kaptok. Persze ekkor elindult a szokásos Akarok! Akarok! hiszti. Ekkor odavittem őket a házunk oldalához, ami tele van fűszernövényekkel, és azt mondtam: Ha megtanuljátok az összes fűszer nevét, kaptok egy kismotort. - mesélte Jamie Oliver, majd folytatja:

- Azok a kis fruskák egy óra múlva visszajöttek, és fennhangon sorolták nekem a neveket. Mire csavartam egyet a dolgon, és azt mondtam, most bekötöm a szemeteket, és szagolnotok kell. Szintén egy óra múlva ugyanúgy sorolták, pedig teljesen más volt az orruk előtt. Nem baj, megdolgoztak érte, megvettem nekik a rollert - mondta a sztárszakács.

Egyébként ezek a kis masinák 60 és 100 font között kóstálnak (22-37 ezer forint), így valószínűleg nem ez fogja földhöz vágni az amúgy nagyjából 300 millió fontos (112 milliárd forintos) összvagyonnal rendelkező Pucér Szakácsot.