Nem csak a filmekben vannak gyönyörű, fiatal bérgyilkosnők … íme egy …
„Már kislány koromban igazi lázadó voltam, aki soha sem fogad szót. Korán lettem alkohol-, és drogfüggő” – kezdett bele törtnetébe Juana „La Peque” (a Kicsike), a mexikói Zetas drogkartell egykori bérgyilkosa.

Az kistermetű, fiatal nő jelenleg Alsó-Kalifornia állam egyik szigorúan őrzött börtönében, a bírósági tárgyalására vár. Egy helyi hírportálnak adott interjújában olyan szörnyűségekről beszélt, amiket épp ésszel szinte lehetetlen felfogni.

Az alkoholista, drogos lány szexmunkásként kezdte karrierjét. Alig múlt 15 éves, amikor teherbe esett, egy nála 20 évvel idősebb férfitól. Juana aztán „halconeo” azaz őrszem lett. Napi nyolc órában figyelt a neki kijelölt poszton, és figyelmeztetett, ha gyanús rendőri, vagy katonai mozgolódást látott. Azt mondja, ha hibázott, egy hétre kikötözték, és éheztették.

A kartellben töltött idő alatt „a Kicsike” rengeteg szörnyűséget látott. Mindennaposak voltak a kivégzések, a lefejezések. Azt mondja egy eset különösen sokkolta, amikor előtte verték szét egy férfi fejét buzogánnyal. „Nagyon szomorú voltam, és féltem, nem akartam olyanná válni, mint a többiek” – emlékezett vissza.

Juana eleinte a vértől is irtózott, szabályosan rosszul volt a látványától is. Lassan azonban teljesen megváltozott. Nem csak megszokta a kiömlő vér közelségét, hanem meg is szerette. „Elképesztő izgalomba jöttem, ha megérintettem, vagy magamra dörzsöltem a friss vért. Később, ha megöltem valakit, szó szerint megfürödtem a vérében, és beleittam, amíg még meleg volt” – mondta a lány.

Juana végül a vér és a halál megszállottja lett: lefejezett holttestekkel rendezett orgiákat: „a levágott fejeket, és a test többi részét is felhasználta, hogy örömet szerezzen magának” – írják róla.