Egy hirtelen jött tragédia után, egy családi napon találkozott az Alizetics-szel, melynek köszönhetően élete jelentős fordulatot vett. Nagyon szereti az Alizetics testszépítő és egészségmegőrző tornát. Szívesen adja át a tudását, az érzéseit, minden nő számára, aki nyitott ezekre a változásokra. - Jegesné Julcsival az Alizetics hajdúszoboszlói oktatójával beszélgettem.
- Mutatkozz be röviden,miket lehet tudni rólad?
- Jeges Lászlóné Julcsi vagyok. Hajdúszoboszlón élek férjemmel együtt. Van két gyönyörű lányom, akikre nagyon büszke vagyok. Hosszú évek óta a TIGÁZ Zrt.-nél dolgozom, ügyviteli előadói munkakörben.

- Mikor és hogyan ismerkedtél meg az Alizetics-el?
- 2015.július 29-én a TIGÁZ szervezésében egy családi nap került megrendezésre. (Mint utólag kiderült ez a nap indította a sikereimet).
A nap folyamán az egyik kedves kollégám kérdezte tőlem, mi újság a tornával? Nem akarsz oktatni Hajdúszoboszlón? A kérdés számomra viccesen hangzott. Fogta a telefonját, és fölhívott valakit. Bemutatkoztam. A hívott személynek a kellemes hangja egyből magával ragadott, Szepesi Aliz személyében. Megbeszéltük, hogy találkozunk, a részletekről beszélünk. Így is történt. 
Augusztus 2-án váratlanul, meghalt az édesanyám. 
Igazából nem tudtam most mihez is kezdjek nélküle. Többek között a biztató szavai nagyon hiányoztak nekem. 
Egy hét alatt kellett, átgondoljam a további lépéseimet. Arra döntöttem, a szüleim emlékeire, családom jövőjére gondolva nem maradhatok összeomlott állapotban. Ezért úgy döntöttem belekezdek, egy másik életforma kialakításában. 

- Mesélj kicsit a kezdetekről!
- Augusztus 17-én szereztem meg az A modulos oklevelemet. ALIZ-hoz folyamatosan jártam órákra, heti két- három alkalommal. Sokat beszélgettünk. Fantasztikus személyiség. Példamutató előre törekvéseit nagyra becsülöm.
Minden este munka után, ha nem ALIZ óráin voltam Debrecenbe, akkor tanultam. Ebben az állapotban igazából pozitív hatással volt rám.
Szeptember 17-én a B modulos oklevelet, október 17.-én a születésnapomon pedig a C modulos oklevelet szereztem meg.

- Mi keltette fel az érdeklődésed leginkább, amikor hallottál róla, mi motivált arra, hogy jelentkezz a képzésre?
- Nekem ez megpróbáltatás, kihívás számomra, hiszen egy 20-25 éves múlttal rendelkezem, valójában a segítségnyújtás motivál.

- Változott-e az életed, ami óta része az Alizetics?
- Természetesen változott. Jól érzem magam a bőrömben, kiegyensúlyozott lettem. Mások szerint a testformám is változott, az izmaim dominánsabbak lettek. 
Ha igen, mesélj erről kicsit!
A családom maximális segítséget nyújt, hogy nekem a sport, ami már nélkülözhetetlen a mindennapjaimhoz, feltöltsenek. Hálás köszönet a férjemnek, aki együtt örül a sikereimnek, és nagyon büszke rám. 

- Te magad milyen fizikai es lelki változásokon mentél keresztül az Alizetics hatására?
- Mint már mondtam a lelkem letisztult állapotának köszönhetően kiegyensúlyozott lettem. Tudom, és érzem, ez az állapot a szüleim küldetése. 
Nagyon szeretem az Alizetics testszépítő és egészségmegőrző tornát. Szívesen adom át a tudásom, az érzéseimet, minden nő számára, aki nyitott ezekre a változásokra. 
Az egészséges életmódhoz természetesen az étrend is hozzá tartozik. Mióta ismerem, azóta a családommal együtt, próbálunk e szerint táplálkozni. Figyelünk a liszt, a cukor, minőségére, a sós ételek elhagyására, megfelelő folyadék bevitelre, illetve zöldség, gyümölcs, napi fogyasztására.
- Miben más ez a mozgás forma,mint a többi?
- Az egészséges életmódhoz, a cél eléréséhez, a táplálkozás 70 %,-ban, a mozgás 30%-ban járul hozzá. 
A mai divatirányzat, a cardio mozgások felé irányulnak. Meggyőződésem, hogy a gyors fogyáshoz, az intenzív mozgás kerül előtérbe. Viszont a nyújtást, a szép testalkatot, az önbizalmat, egyedül az Alizetics tornaforma biztosítja. 

- Kik es milyen gyakorisággal végezhetik a gyakorlatokat? Kiknek ajánlod? Kik nem végezhetik a gyakorlatokat?
- Az Alizetics torna egyedül álló gyakorlatait, korhatár nélkül mindenki elkezdheti. Heti két-három óra lenne optimális. Ajánlom főleg az üllő munkát végző hölgyek számára. 

- Kik nem végezhetik? 
- Az epilepsziás betegek, szívbetegek, mozgáskorlátozottak. Viszont ajánlott, a műtét utáni állapothoz. Gerincsérves, vízszeres lábú vendégek, térd, illetve gerinc, váll, nyak problémával szenvedőknek, kifejlesztettünk egy kíméletesebb mozgásformát, ami nem terheli a fájdalmas területeket. 

- Ha felkeltetted az olvasó figyelmét, hol es milyen időpontban lehet veled tornázni?
- Az RB Fitness terembe tartok órákat, kedden 19-20. óráig, szerdán, 17-18. óráig, és pénteken 17-18. óráig. 

- Csoportodban milyen tapasztalatokat szereztél? Mennyire elégedettek az eredménnyel?
- A csoportomba vegyes a korosztály. Nagy örömmel jönnek, mert mióta hozzám járnak nem éreznek fájdalmat ízületeikben.
Azt gondolom az eredménnyel elégedettek a vendégeim, hiszen rendeszesen látogatják az óráimat. 

- Hogyan zajlik egy óra/edzés, mi a menete?
- Óra elején megbeszéljük az előző tornaóra hatásait. Szívesen beszélnek a vendégek arról, kinek hol van izomláza, de jön, mert lelazítja, és imádja a TORNÁMAT. 
Az órámon kellemes zene szól. Bemelegítéssel kezdünk. Ezt követi a hasizom erősítő gyakorlatsorozat. Majd a hátizom erősítő sorozat. A rúdnál a lábszépítő programjaink, és végül a belső combra irányuló mozgások. Befejezéskor relaxáló gyakorlatokkal zárunk. 

Nagyon sok szeretettel várok minden mozogni vágyó hölgyet az Alizetics tornámra, Hajdúszoboszlón, az RB Fitness-terembe. 

Készítette: Végh Viktória/Pólus Online Hajdúszoboszló