A Pólus Online szerkesztősége, mai kulturális rovatában néhány olyan eseményt ajánl a olvasók figyelmébe, amelyekre érdemes néhány pillantást vetni.
Augusztus 11 és 24-e között a byArt Galériában (1092 Budapest, Ráday u 47.) Sudár András Útközben avagy Vizuális hétköznapok című kiállítását tekinthetik meg az érdeklődők. A kiállítást Fábián László író nyitja meg. 

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide

2015. augusztus 14-én pénteken 18:00 órai kezdettel a Turul Zenekar koncertezik a Zala megyei Nagypáliban szervezett Napkorona Fesztiválon.

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide

2015. augusztus 15-én szombaton 21:00 órától a Hard Chords Zenekar koncertjére lehet rázni a rongyot a budapesti Janis Pub-ban (1053 Budapest Királyi Pál utca 8., Budapest, 1053)

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide

Ugyanebben az időben vagyis 2015. augusztus 15-én szombaton 21:00 órától a váci Szunyog Söröző (Dózsa György út 39., Vác, 2600) ad otthont a Főnix Zenekar koncertjének.

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide

Kicsit továbblépve a programkínálatunk időgépén 2015. augusztus 19.-én 21:00 órától ajánljuk a  Heritage Zenekar akusztikus koncertjét amely a hajdúszoboszlói Rock Cafe-ba varázsol fergeteges hangulatot (Rákóczi utca 119., Hajdúszoboszló, 4200). 

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide

Végezetül pedig egy budapesti koncertet szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, melynek befogadóállomása a Kertem szórakozóhely (Olof Palme sétány 3., Budapest, 1146), ahol 2015. augusztus 29-én 19:00 órától Re-G Zenekar fűszerezi a hangulatot. 

Csatlakozz az eseményhez: kattints ide