A Lane Bryant márkának köszönhetően nők sokasága nyerte vissza önbizalmát. A márkát képviselő cég felhívta arra a figyelmet, hogy milyen szexisek azok a nők, akiken van mit fogni.
A Lane Bryant már az 1920-as évektől teltebb nők számára gyárt ruhákat. Most a híres plus size modell hölgyekkel mutatta be újfajta melltartó kollekcióját.
A kampány neve ImNoAngel, amelynek az a célja, hogy a nagyobb női méreteket népszerűsítse és ráébressze az embereket arra, hogy a gyengébbik nem képviselői is remekül tudnak érvényesülni az élet bármely területén attól függetlenül, hogy teltebb adottságaik vannak.
A Lane Bryant kampányában utal a Victoria’s Secret fehérneműmárkára, amely arra utal, hogy a vékony modelleket angyaloknak szokták nevezni.
Az ImNoAngel telitalálat volt, mert a nők különféle fórumokon hálálkodnak, hogy a látott képek segítenek nekik önbizalmuk visszanyerésében illetve megtartásában.