Döbbenetes vallomást tette egy egykori CIA-ügynök Marilyn Monroe rejtélyes halálával kapcsolatban.


Norman Hodges a halálos ágyán bevallotta, hogy ő ölte meg az egykori szexszimbólumot. A nyugdíjas tiszt mindezt a Norfolkban lévő Sentana General Kórházban ismerte el.

Az eddig is ismert volt, hogy a 36 éves színésznő drogtúladagolásban halt meg. De azt még homály fedte, hogy véletlen baleset, öngyilkosság vagy merénylet áldozata lett a híresség. – írja az inquistr c. lap


Hodges szerint Marilyn halálát megrendelték tőle a feljebbvalói, hogy egy szexbotrányt eltussoljanak.

A szőke díva ugyanis nemcsak Kennedy elnök szeretője volt, hanem Fidel Castroval is lefeküdt. Az ügynök szerint a CIA ezt leginkább kockázatosnak ítélte meg a nemzetbiztonságra nézve. Ezért az ügynök augusztus 5-én bement Monroe szobájába és befecskendezte a klorálhidrátot és barbirutátot tartalmazó drogot, ami azonnali halált okozott a színésznőnél.


“…a parancsnokom Jimmy Hayworth közölte velem, Marilyn-nek meg kell halnia és az egésznek úgy kell látszódnia, mintha az öngyilkosság vagy túladagolás lenne. Én azelőtt még soha nem ölte meg nőt, de most engedelmeskednem kellett a parancsnak és Amerikáért tettem mindezt. Nem engedhettük meg, hogy stratégiailag fontos információkat továbbítson a kommunistáknak. Ezért kellett meghalnia! Én csak tettem, amit tennem kellett!” – fedte fel a történteket halála előtt Hodges.