Nőtt a minőségi divatcikkek iránti kereslet, így több mint 10 százalékkal a német konszern bevétele is.

MTI - A Hugo Boss kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) 102 millió euró volt, gyakorlatilag megegyezett az elemzői várakozásokkal. Az árbevétel 11 százalékkal, 532 millió euróra nőtt a június végével záródott három hónapban éves szinten.

A cég növelni tudta értékesítését az Egyesült Államokban és Japánban, miközben Kínában lassult eladásainak a bővülése. Az elmúlt egy évben mérséklődött a luxustermékek kínai piacának a növekedése az ázsiai ország gazdasági növekedésének lassulására. Kína azonban továbbra is az ágazat növekedésének fő hajtóereje. Más vezető luxustermékgyártók, mint például az LVMH és a Kering, ugyancsak azt közölték a közeli napokban, hogy mérséklődött a kínai keresletnövekedés, de ezt ellensúlyozta a bővülő amerikai és japán kereslet, ami már Európában is kezd éledezni.

A Hugo Boss értékesítése az Egyesült Államokban 7 százalékkal, a kínai piacon 5 százalékkal nőtt az idei első hat hónapban. A német vállalat megerősítette azt a korábbi várakozását, hogy idei EBITDA-ja, valamint árbevétele mintegy 7-9 százalékkal emelkedik tavalyhoz képest.