Az autókért rajongó milliomosok szeretik bizonygatni, hogy a gazdagság és a jó ízlés között nincs összefüggés, ezernyi példát láthattunk már erre kígyóbőr-mintás S Mercitől aranyozott Ferrariig. De mi lesz a lustákkal, akiknek nincs kedvük vagy idejük arra, hogy saját maguk csúfítsák el a gyönyörű autójukat? Ők rendelhetnek egy egyedi modellt a Lamborghini dél-amerikai részlegétől, vagy másik kilenc sportautógyártótól, amelyek a nagy motor mellett megfeledkeztek arról, hogy a dizájner fizetési csekkjére is érdemes egy megfelelően nagy számot odafirkantani.


 
Lamborghini Coatl

A Megatech a ’90-es években elsősorban a Vector M12-vel alapozta meg a hírnevét, amit Jeremy Clarkson nemes egyszerűséggel a “valaha készített legrosszabb autónak” nevezett. Azt már kevesebben tudják, hogy ők tehetnek azokról a bűn ronda Lamborghinikről is, amelyek valahogy mindig Argentínából, és sohasem a Lambó Sant’Agata Bolognese-i gyárából kerülnek elő. Az indonéz cég 1994-ben kaparintotta meg az olasz sportautógyártót, majd négy évvel később majdnem háromszoros áron továbbpasszolta az Audinak, arra viszont így is volt elég idejük, hogy különleges engedélyt adjanak a latin-amerikai részlegüknek egyedi Lambók gyártására. Az Automóviles Lamborghini Latinoamérica főtervezője, Joan Ferci azóta három kísérletet tett arra, hogy a lehető legjobban meggyalázza a Lamborghini Diablót, ugyanis a gyárból kigördült Coatlt, Eros GT–1-et és Alart egyaránt a ’90-es évek legendás autójának alapjaira építették.

A 2000-ben bemutatott Coatl szupersportautóként remekül megállta a helyét, hiszen a McLarentől kapott 6,3 literes, 644 lóerős motorral az autó 3,5 másodperc alatt gyorsult százra, a végsebessége pedig 385 km/h körüli. Csakhogy a furcsa oldalsó szellőzőnyílások miatt leginkább egy kopoltyús halra emlékeztető kocsi szörnyen ronda, a hátulja például úgy néz ki, mintha egy nagyobb hal kiharapott volna belőle egy darabot, a motorháztető pedig hiába emlékeztet a Ferrari F50-re, az iszonyú lökhárítóval együtt mégis nagyon rossz érzéseket ébreszt a szemlélőben. A sors végül mégis igazságot szolgáltatott, hiszen a Coatlből csak egy készült, és Ferci későbbi rémségei is örökre megmaradtak prototípusnak.