Októberre készül el az új gyalogos-felüljáró a körmendi állomáson.
MTI - Rázó László, a GYSEV szóvivője szerint a 236,4 millió forintos költséggel 85 százalékban uniós forrásból megépülő felüljáró építéséről már aláírta a szerződést a munkát megrendelő vasúttársaság és a kivitelező Közgép Építő-, és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Hozzátette: a gyalogos-felüljáró köti majd össze az új buszpályaudvart a vasútállomás túloldalán található városrésszel, segítve és biztonságossá téve ezzel a közlekedést.
A régi felüljárót három éve a vonalszakasz villamosítása miatt bontották el, a létesítményt azóta nagyon hiányolják a helyiek. Kárpótlásul most egy minden igényt kielégítő felüljárót kapnak: a szerkezetben lift gondoskodik azokról, akik nem tudnak, vagy nem akarnak lépcsőzni, a járófelületet pedig télen fűtik, hogy ne váljon csúszóssá - sorolta a részleteket.
Rázó László szólt arról is: a hamarosan megkezdődő munkálatok októberig átmeneti kényelmetlenséget okoznak a körmendieknek. A felüljáró építése miatt ugyanis ideiglenes peronra lesz szükség, mivel a III-V. vágány közötti peront a tavaszi és a nyári hónapokban le kell zárni a munkavégzéshez.
Ugyancsak le kell majd zárni a kivitelezés idejére a tavaly átadott intermodális buszpályaudvar egy részét, ez azonban nem befolyásolja a menetrendet, a buszok zavartalanul közlekednek - közölte.
MTI - Rázó László, a GYSEV szóvivője szerint a 236,4 millió forintos költséggel 85 százalékban uniós forrásból megépülő felüljáró építéséről már aláírta a szerződést a munkát megrendelő vasúttársaság és a kivitelező Közgép Építő-, és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Hozzátette: a gyalogos-felüljáró köti majd össze az új buszpályaudvart a vasútállomás túloldalán található városrésszel, segítve és biztonságossá téve ezzel a közlekedést.
A régi felüljárót három éve a vonalszakasz villamosítása miatt bontották el, a létesítményt azóta nagyon hiányolják a helyiek. Kárpótlásul most egy minden igényt kielégítő felüljárót kapnak: a szerkezetben lift gondoskodik azokról, akik nem tudnak, vagy nem akarnak lépcsőzni, a járófelületet pedig télen fűtik, hogy ne váljon csúszóssá - sorolta a részleteket.
Rázó László szólt arról is: a hamarosan megkezdődő munkálatok októberig átmeneti kényelmetlenséget okoznak a körmendieknek. A felüljáró építése miatt ugyanis ideiglenes peronra lesz szükség, mivel a III-V. vágány közötti peront a tavaszi és a nyári hónapokban le kell zárni a munkavégzéshez.
Ugyancsak le kell majd zárni a kivitelezés idejére a tavaly átadott intermodális buszpályaudvar egy részét, ez azonban nem befolyásolja a menetrendet, a buszok zavartalanul közlekednek - közölte.
0 Megjegyzések