Járműfelújítási programot indított a MÁV-START Zrt., az átalakítások az elavultabb, de várhatóan még évekig használható kocsikat érintik mind az elővárosi, mind a távolsági, mind pedig a regionális forgalomban - közölte a vasúttársaság pénteken
MTI - A személykocsik átalakítása már elkezdődött és várhatóan 2013-ban kétszáz járművet is érint.
A közlemény szerint a MÁV-START járműparkjának átlagéletkora 37-38 év. A vasúti személykocsik üzemképességét és megbízható működését rendszeresen karbantartási és javítási munkálatok révén biztosítják. Mindez azonban a napi 2700 vonat kiállításából adódó fokozott járműkihasználtság és a személykocsik magas életkora miatt az utasok számára a komfortos utazáshoz már nem elegendő.
A felújítási programban megújul a vasúti személykocsik belső tere, kicserélik a padlóburkolatokat és az üléshuzatokat, az ablakkereteket és az ablakok szigetelését is javítják, valamint hővédő fóliával vonják be az ablakokat, a falakat pedig antigraffiti réteggel látják el. A felújításoknak köszönhetően évente 15 millióan utazhatnak majd komfortosabb körülmények között - áll a MÁV-START közleményében.
MTI - A személykocsik átalakítása már elkezdődött és várhatóan 2013-ban kétszáz járművet is érint.
A közlemény szerint a MÁV-START járműparkjának átlagéletkora 37-38 év. A vasúti személykocsik üzemképességét és megbízható működését rendszeresen karbantartási és javítási munkálatok révén biztosítják. Mindez azonban a napi 2700 vonat kiállításából adódó fokozott járműkihasználtság és a személykocsik magas életkora miatt az utasok számára a komfortos utazáshoz már nem elegendő.
A felújítási programban megújul a vasúti személykocsik belső tere, kicserélik a padlóburkolatokat és az üléshuzatokat, az ablakkereteket és az ablakok szigetelését is javítják, valamint hővédő fóliával vonják be az ablakokat, a falakat pedig antigraffiti réteggel látják el. A felújításoknak köszönhetően évente 15 millióan utazhatnak majd komfortosabb körülmények között - áll a MÁV-START közleményében.
0 Megjegyzések