Évekig lakott R. Tiboréknál Sarolta. Mint megírtuk, a férfi félholtra verte a feleségét, és bevarrta a száját. Egykori albérlőjük megdöbbentő dolgokat mesélt róluk.

Alkoholmámor, éjszakai zaklatások, gyakori veszekedések jellemezték R. Tibor és H. Ildikó otthonát az utóbbi időben – meséli Sarolta, az egykori albérlő, aki alig egy hónapja költözött el. – Közel egy évig egy fedél alatt éltünk, de külön szobában. Nagy dumás, csajozós srácnak ismertem meg Tibit, aki a bizalmába fogadott, és kiállt értem meg a kisfiamért. Olyan, mintha testvérek lennénk.

Szívesen beszélnék a fejével, nem hiszem el neki ezt a szadomazo mesét, észrevettem volna, ha így élnek. Amolyan se vele, se nélküle kapcsolat volt az övék. Öt éve házasodtak össze, de az utóbbi időben sokat veszekedtek a pénz miatt. Az asszony otthon volt 22 ezer forintos segélyen, Tibi meg csak mondta, hogy elmegy dolgozni. Az alkohol viszont szépen fogyott. Ildi sokat beszélt, és bizony ki tudta hozni a sodrából a férjét, kapott is olykor egy-egy pofont, de nem többet.

Tibort én is és örökbefogadó anyukája is kérleltük, menjen haza Érdre, de ő halálosan szerelmes volt Ildikóba. Tibi állítólagos tartozásai miatt több éjszaka is ránk rúgták a bejárati ajtót. A bérleti díj mellett az éves villanyszámlát is velem akarta kifizettetni Ildi, akkor költöztünk el. Tiborral egy hete beszéltem, nem panaszkodott. Lehet, hogy besokallt… – réved maga elé az asszony, aki maga is szeretne választ kapni a miértekre.