Budapest - Nagyon megijesztették Tóth Verát (27), amikor péntek éjjel egy ősrégi trükkel rabolták ki az utcán. 

Vera szombaton a közösségi oldalán osztotta meg a történteket, saját bevallása szerint azért, hogy mindenki tanulhasson belőle. Az énekesnő taxira várt az utcán, amikor szóba elegyedett egy – szava szerint – kedves sráccal, aki arra kérte, hadd ölelje meg, mert régi rajongója.

– Alapvetően szeretem az embereket, és soha nem taszítok el senkit, egy ölelés nekem is jólesik. Ahogy elengedtük egymást, két lány megjelent az ajtóban. Rájuk figyeltem, a fiú pedig ezalatt a pár másodperc alatt eltűnt. Rossz érzésem volt, és belenyúltam a zsebembe. Nem volt meg a telefonom, amit pár másodperce még szorongattam, kirabolt – írta netes bejegyzésében az első Megasztár győztese.
Vera lapunkon keresztül kéri a becsületes megtalálót, hogy juttassa vissza hozzá a telefonját. Azt viszont nem árulta el, hogy tett-e feljelentést.

– Tudom, nagyon kevés az esély arra, hogy előkerüljön, de hátha valaki találkozik egy átlátszó alapon fehér mintás hátlapú Iphone 4-gyel. Az összes jegyzetem odaveszett, új dalötletek, zenei anyagok, fotók, fontos sms-ek. Apukámtól kaptam azt a telefont, fontos eszköz volt a munkámhoz, az életemhez – mondta el lapunknak Tóth Vera.

F. R.