Elege lett a könnyen megkapható nőkből Berki Krisztiánnak, akit jó ideig foglalkoztatott a gondolat, hogy béranyával hordatja ki leendő gyermekét. Most viszont már boldog párkapcsolatban él.

Meglehetősen rossz véleménye van a nőkről Berki Krisztiánnak. Az üzletembernek épp az a baja, ami sok férfi álma: annyira népszerű a hölgyek körében, hogy még csak udvarolnia sem kell, készséggel ajánlkoznak fel neki a szépségek.

Őt azonban már nem érdeklik a könnyű kalandok. Feleségre sem vágyik, utódra viszont igen, akit így talán béranya hord majd ki.

A volt Fradi-vezér minderről Hada Renáta Legényvásár című könyvében beszél megnyerő nyíltsággal. Nyilatkozata azért is meglepő, mert kilenc hónapja boldog párkapcsolatban él modell kedvesével, Pamelával. 


– A mostani kapcsolatom előtt többszörösen kiégett pali voltam, és először csak viccesen emlegettem a környezetemben, hogy béranyától akarok gyereket, később viszont komolyan megfordult a fejemben – magyarázta a Borsnak.

– Jelenleg azonban nincs ilyenről szó, egyre jobban mélyülő párkapcsolatban élek egy „civil” lánnyal. Ha nem ismerkedünk meg, ma teljesen más ember lennék, és ugyanolyan szürkén, elkeseredetten látnám ezt a témát, mint korábban.

Berki ma már úgy érzi, korábbi kapcsolatai nem játszottak jelentős szerepet életében.

– Visszagondolva inkább testi, mint valós érzelmeken alapuló párkapcsolatok voltak, így szó­ba sem jöhetett a házasság és a gyerekvállalás. Kijelenthetem, hogy Pamelával vagyok először igazán boldog és kiegyensúlyozott. Közös ku­tyagyermekünk is van már, Chloé­ka, így aztán csupán az igazi trónörökös hiányzik az életemből.

Mindezek ellenére Berki egyelőre Pamelával sem beszél házasságról és gyermekvállalásról, kedvese pedig toleránsan kezeli a férfi múltját és a béranyasággal kapcsolatos elképzelését.


– Ő megért, és biztos benne, hogy a kapcsolatunk sikerül – tette hozzá. – Szerencsés ember vagyok, mert az élet számos területén megmérethettem magam, rengeteg mindent kipróbáltam, így bátran ki merem jelenteni 32 évesen, hogy különbséget tudok tenni a valós emberi értékek és az értéktelen dolgok között. Azzal, hogy hónapokon belül krisztusi korba lépek, lehet, hogy nekem is benő a fejem lágya.