Hoffmann Rózsa oktatási államtitkár expozét tart a köznevelési feladatot ellátó egyes önkormányzati fenntartású intézmények állami fenntartásba vételéről szóló törvényjavaslat általános vitájában az Országgyűlés plenáris ülésén 2012. november 7-én. 


Duró Dóra, a Jobbik képviselője felszólal a választójogi törvény vitájában, az Országgyűlés plenáris ülésén 2012. november 7-én.

 
Papcsák Ferenc fideszes képviselő felszólal a választójogi törvény vitájában, az Országgyűlés plenáris ülésén 2012. november 7-én.


Hoffmann Rózsa oktatási államtitkár a köznevelési feladatot ellátó egyes önkormányzati fenntartású intézmények állami fenntartásba vételéről szóló törvényjavaslat általános vitája alatt az Országgyűlés plenáris ülésén 2012. november 7-én.

 
Juhász Miklós, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elnöke ismerteti a hivatala 2011. évi tevékenységéről szóló beszámolót az Országgyűlés plenáris ülésén 2012. november 7-én. Mögötte Latorcai János, az Országgyűlés KDNP-s alelnöke ül.

 
MTI Fotó: Kovács Tamás