Brit Birodalmi Érdemrendet kapott az angolok egyik legszebb rózsája. A művésznőt Erzsébet királynő tüntette ki, akiről kiderült, hogy nagy Kate Winslet-rajongó. 

 Fotó: Northfoto

Minden idők egyik legtehetségesebb brit színésznője, a Titanic-beli szerepével híressé vált Kate Winslet kedden megkapta az angol színészeknek járó legrangosabb elismerést, a Brit Birodalmi Érdemrendet. A dívát maga II. Erzsébet tüntette ki. A két asszony most találkozott először személyesen, de azonnal megtalálták a közös hangot.

– A királynő azt mondta nekem, nagyon boldog, hogy kitüntethet, és odasúgta: szinte minden filmemet látta. Aztán megkérdezte, szeretem-e a munkámat, mire én azt válaszoltam, igen, imádom, de anyának lenni sokkal jobb dolog. Erre őfelsége azt felelte: az anyaság az egyetlen munka, ami számít az életben. Teljesen meghatódtam ettől a mondatától – mesélte izgatottan Winslet, aki nem is tudta, hogy a királynő az egyik legnagyobb rajongója.

– Olyan közvetlen volt és kedves – áradozott a felségről Winslet, akinek a gyerekei – a tizenkét éves Mia és a nyolcesztendős Joe – is jelen voltak a ceremónián. – Ott álldogáltak a hátam mögött. Amikor a királynővel az anyaságról csevegtem, csak az járt a fejemben, hogy remélem, nem huncutkodnak vagy nem túrják az orrukat, és nem hoznak kínos helyzetbe – mondta nevetve Kate a Daily Mailnek.