Egy Cserháti számmal robbant be az X-Faktorba szombat éjszaka Abodi Nagy Blanka. A sikert önmagának, azt azonban, hogy eljutott a stúdióba, a barátjának köszönheti. Ő nevezett be. Azt akarta, hogy induljak el a versenyen. Persze én is meg akartam magam mutatni a műsorban, de nem volt hozzá elég bátorságom. Aztán egy nap felhívtak, és közölték, hova kell mennem – mondta a Vasárnapi Blikknek Blanka. A 21 éves lány családjában mindenki énekel: jobbára csak a fürdőszobának szánják a dallamokat. Igazán komolyan azonban egyedül Blanka veszi a zenei karriert.

Három éve rendszeresen járok falunapokra, születésnapokra, esküvőkre fellépni. Eddig egy zenekarban énekeltem, őket azonban a műsor miatt elhagytam, mert nem tudtam, mennyi elfoglaltsággal jár az X-Faktor. Nem akartam velük kiszúrni – mesélte.
Forrás: blikk.hu