2011. április 9-én 20:30 és 21:30 óra között, Debrecenben, a Domb utca 1 szám alatti kaptárban újabb koncertre kerül sor.
Ezúttal a színpadon a Nekem 8 zenekar tagjai fogják tépni a húrokat és varázsolnak ütemet a dobszerkót elvarázsoló pálcák alól.
A zenekar tagjai Gürtler Tamás (ének, gitár), Tóth István - Pisti (gitár), Gaburi Attila (basszusgitár) és Barják Tamás - Morris (dob).
A Nekem 8 banda, ami a múltját illeti egész fiatalnak, talán serdülőkorúnak sem nevezhető. Ez persze nem mondható el az igényes színvonalról. Amit ez a négy fiatalember kivarázsol az oktávokból az egyszerűen fenomenális.
A zenekar 2010. augusztus 10-én alakult a rock hazájának is nevezhető Debrecen, az ideget és pénzügyi helyzetet próbára tevő drága próbatermek városában.
De kitartással 2011. február 8-án már a harmadik szám stúdiómunkálatain dolgoztak, mint szorgos hangyák és 2011 március 11-én már le is zavarták első koncertjüket, aminek a Hajdúszoboszlói Rock Cafe adott otthont.
Bencze Attila