verse1:
amikor a tükörbe nézek
akkor látok minden szépet
múltat és jövőt
egy rózsaszín felhőt
emlékszem a rózsaszín pillangóra
akiben nem hittek kora miatt
tele volt álmokkal, élettel
s ti akaratlanul vettétek el mosolyát
nem tudtátok merre száll
nem tudhatnátok mire vágyik
mit tesz
s miért létezik
ezekre választ sohasem adhat nektek
nem kelletek neki
ő boldog
nélkületek is

chrous:
egyedül szállok
én senkire sem várok
megtanítottátok, hogy rátok
nem számíthatok
bűneimet felrójátok
múltamat ellenem fordítjátok
minden szépet elvesztek
és én csak nevetek
mintha számítana
már más vagyok
mosolyom hazug
többé nem őszinte
mögé rejtem érzéseimet
hogy ne tudjátok ki is vagyok
ne sejtsétek mit akarok

verse2:
ez a rózsaszín pillangó
mosolyogva eltapos
nem számít ki vagy
s mit akarsz
többé nem érdekli senki és semmi
ő csak szabad akar lenni...
éjjelenként hallhatod énekét
benne az egész csöpp életét
de vajon lesz-e jövő?
erre nem várok választ
de többé nekem nem árthatsz...